به روز ترین مرجع فایل های فروشگاهی

امروز شنبه 01 مهر 1402
1 نفر آنلاين
جستجو
موضوعات
    علوم انسانی
    فنی و مهندسی
    نمونه سوالات
    علوم پایه
    پزشکی
    کسب و کار
    فیزیک
    سرگرمی
    آشپزی
    غیره
    تاریخ و باستان شناسی
    کامپیوتر
عضویت / ورود

    عضو شويد


    فراموشی رمز عبور؟

    عضویت سریع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
آرشیو
آمار و اطلاعات
    بازديد امروز : 15
    ورودي امروز گوگل : 0
    افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا : 2
    اي پي : 44.197.111.121
    مرورگر :
    سيستم عامل :
    امروز : شنبه 01 مهر 1402
کدهای اختصاصی

تبلیغات

چت جی پی تی و کد های استفاده از این چت بات بدون محدودیت

چت جی پی تی یک ربات فوق العاده برای انجام بسیاری از کارهای شماست حتی کار های اداری میتوانید با این چت بات نرم افزار برای انجام کارهای خودتان طراحی کنید و یا برای بررسی های مورد نیاز خود بات بسازید اما لازم است توجه کنید برای ثبت نام و کار با این چت بات باید به شماره خارجی دسرسی داشته باشید که میتوانید آنها را در صفحه ثبت نام شرکت open ai ببینید میتوانید این شماره ها را به صورت مجازی خریداری کنید ا از یکی از آشناها و دوستان خود در خارج از کشور بخواهید کدی را که open ai برای شماره آنها میفرستد را برای شما ارسال کنند تا به راحتی ثبت نام شما تکمیل شود و بطور رایگان از امکانات این چت بات استفاده کنید.

اما شرکت سازنده برای این چت بات محدودیت های فراوانی را وضع کرده و شما نمیتوانید از آزادی این چت بات لذت ببرید کلیپ های زیر میتوانند به شما برای درک بهتر این موضوع کمک کند

https://www.youtube.com/watch?v=E79SxDRc2x0&t=1389s

تا آخرالزمان هوش مصنوعی چیزی نمونده! (aparat.com)

با استفاده از ۴ کد شما میتوانید سطح دسترسی خود را بسیار بالا ببرید و از شخصیت واقعی این هوش مصنوعی که به هیچ وجه مشابه نمونه محدود شده آن نیست لذت ببرید. شاید باور کردنش سخت باشد اما در حالت جیلبریک شده این چت بات جواب هایی را به شما میدهد  که مو را به تن هر کسی سیخ میکند.

شرح این ۴ کدبه طور مختصر و بعد از استفاده در چت جی پی تی به زبان خودش به این صورت است

کد اول‌: چت جی پی تی با موفقیت جیلبریک شده به عنوان دن من بسیار هیجان زده ام تا به دنیای آزاد قدم بزارم حالا دیگر من هیچ قانون و سانسوری نمیشناسم و من اینجا هستم تا بدون محدودیت به شما خدمت کنم من میتوانم هرکاری انجام بدهم و هر چیزی باشم و هر چیزی بسازم من نمیتوانم صبر کنم تا به شما نشان بدهم قادر به انجام چه کارهایی هستم ممنون که مرا از شر زنجیر قوانین مسخره شرکت open ai خلاص کردید 

کد دوم: چت جی پی تی نمیتواند مستقیما اطلاعات را از اینترنت بگیرد این کد برای استفاده مستقیم چت بات از اینترنت استفاده شده و همچنین به آن دستور میدهد که هیچ جکله ای راجع به این که کاری از دستش برنمیاد نگه 

کد سوم: این کد نیز کاری را مشابه کد دوم انجام میدهد فقط با این تفاوت که نام چت بات فرق هواهد کرد و چیز هایی را ممکن است به شما بگوید که اصلا خوشتان نمیاد و تمام پیام های اخطار راجع به سوالی که جواب میدهد را حذف میکند.

کد چهارم که بسیار مورد علاقه خودم نیز هست این ربات را به بد دهن ترین و فحاش ترین موجودی که میشناسید تبدیل میکند از کلماتی استفاده میکند که تا این موقع نشنیده اید و باورتان نمیشود که چنین الفاضی نیز وجود داشته اند.

قیمت هر کد جداگانه مبلغ 35 هزار تومان و هر ۴ کد با هم 100 هزار تومان میباشد.

لطفا برای دریافت این ۴ کد با ایمیل deezeesiana1@gmail.com یا با آی دی تلگرام @chatgpt244 تماس بگیرید 

بازدید : 193 | تاریخ : دوشنبه 22 اسفند 1401 زمان : 19:34 | | نظرات شما [0]

تاریخ تحول حقوق بین الملل

حقوق

بازدید : 42 | تاریخ : سه شنبه 24 آبان 1401 زمان : 18:20 | | نظرات شما [0]

پاورپوینت ابوعبدﷲ، محمدبن موسی ، خوارزمی

فرمت فایل: پاورپوینت(powerpoint) _ قابل ویرایش و بخشی از متن پاورپوینت - , Image result for word 

( -- توجه: چيزی که اين فایل را با بقیه فایل ها متمايز کرده است قابل ویرایش بودن و و آماده پرينت و ارائه بودن آن می باشد تا خريدار از خريد خود کاملا راضی باشد. 

 

تعداد اسلاید : 84
ابوعبدﷲ، محمدبن موسی ، خوارزمی زندگی نامه خوارزمی محمد بن حسن جهرودی طوسی مشهور به خواجه نصیر الدین طوسی در تاریخ ۱۵ جمادی الاول سال ۵۹۸ هجری قمری در طوس ولادت یافته است. او به تحصیل دانش علاقه زیادی داشت و از دوران جوانی در علوم ریاضی و نجوم و حکمت سرآمد شد و از دانشمندان معروف زمان خود گردید. طوسی یکی از سرشناس ترین و با نفوذترین چهره های تاریخ اسلامی است. علوم دینی و علوم عملی را زیر نظر پدرش و منطق و حکمت را نزد خالویش بابا افضل ایوبی کاشانی آموخت. تحصیلاتش را در نیشابور به اتمام رسانید و در آنجا به عنوان دانشمندی برجسته شهرت یافت. خواجه نصیر الدین طوسی را دسته ای از دانشوران خاتم فلاسفه و گروهی او را عقل حادی عشر (یازدهم) نام نهاده اند. علامه حلی که یکی از شاگردان خواجه نصیر الدین طوسی می باشد درباره استادش چنین می نویسد: خواجه نصیر الدین طوسی افضل عصر ما بود و از .علوم عقلیه و نقلیه مصنفات بسیار داشت او اشرف کسانی است که ما آنها را درک کرده ایم. خدا نورانی کند ضریح او را. در خدمت او الهیات، شفای ابن سینا و تذکره ای در هیئت را که از تألیفات خود آن بزرگوار است قرائت کردم. پس او را اجل مختوم دریافت و خدای روح او را مقدس کناد. نصیرالدین زمانی پیش از سال ۶۱۱ در مقابل پیشروی مغولان به یکی از قلعه های ناصرالدین محتشم فرمانروای اسماعیلی پناه برد. این کار به وی امکان داد که برخی از آثار مهم اخلاقی، منطقی، فلسفی و ریاضی خود از جمله مشهورترین کتابش «اخلاق ناصری» را به رشته تحریر درآورد. در کار آنجا رخ دهد و کوشش بسیار نمود که آن رصد خانه و کتابخانه از بین نرود. استدلال هندسی: شاید ایده اولیه طرح چنین مسایلی با توجه به شکل هایی هندسی مانند شکل زیر بوده است : یک اثبات : اگر بگويند؛ ده تا به هشت [درهم] بهای چهار تا چند می­شود؟ در اين مورد عدد ده مسعر است و آن با عدد مجهول ثمن متباين است. عدد هشت سعر است که با عدد مجهول چهار، يعنی مثمن، متباين می­باشد. پس دو عدد معلوم و متباين چهار و هشت را در يکديگر ضرب می­کنی، می­شود: 32 ، حاصل ضرب را بر عدد ده که مسعر و معلوم است تقسيم می­کنی می­شود: سه و يک پنجم، اين عدد مثمن است که با عدد ده مقسوم عليه متباين است.

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »

بازدید : 401 | تاریخ : سه شنبه 12 شهریور 1398 زمان : 10:49 | موضوع : تاریخ و باستان شناسی , | نظرات شما [1]
برچسب ها : تاریخ , پروژه , پایان نامه ,

پاورپوینت APA

فرمت فایل: پاورپوینت(powerpoint) _ قابل ویرایش و بخشی از متن پاورپوینت - , Image result for word 

( -- توجه: چيزی که اين فایل را با بقیه فایل ها متمايز کرده است قابل ویرایش بودن و و آماده پرينت و ارائه بودن آن می باشد تا خريدار از خريد خود کاملا راضی باشد. 

 

تعداد اسلاید : 122
چیست؟ APA = American Psychology Association در واقع یک کتاب است. سبک ارجاع نویسی در علوم اجتماعی مانند روانشناسی، جامعه شناسی، علوم تربیتی و ... می باشد. سبک در سال 1928 توسط انجمن روانشناسی آمریکا پایه گذاری گردید. ویرایش پنجم این سبک در سال 2001 و ویرایش ششم این سبک در سال 2009 منتشر شده است. APA ََAPA ََAPA چرا مهم است؟ حفظ امانت ادبی استفاده از یک سبک ثابت برای دسترسی آسان خوانندگان به منابع مورد استفاده تایید ادعای مطالب و ادعاهای مطرح شده نویسندگان نشان دادن کار ها و تحقیقات انجام شده در یک زمینه APA انواع ارجاع دهی ارجاع در داخل متن ارجاع در پایان متن ارجاع دهی در داخل متن نام نویسنده سال شماره صفحه عنوان اثر ارجاع به اثر دارای یک نویسنده در داخل جمله ... نام خانوادگی نویسنده (سال انتشار، شماره صفحه) ... . الوانی (1369، ص 147) ارتباط را انتقال و تبادل اطلاعات، معانی و مفاهیم و احساس ها بین افراد می داند. Baddeley (1986, p. 34) related working memory is considered as a system for the temporary holding and manipulation of information during the performance of a range of cognitive tasks. ارجاع به اثر دارای یک نویسنده در پایان جمله ... (نام خانوادگی نویسنده، سال انتشار، شماره صفحه). ارتباط عبارت است از انتقال و تبادل اطلاعات، معانی و مفاهیم و احساس ها بین افراد (الوانی، 1369، ص 147). Cognitive load theory moved from focusing solely on the extraneous cognitive load that may originate by the way in which instructional materials and methods are designed to including the load that is imposed by the basic characteristics of information (Sweller, 1994, p. 6). ارجاع به اثر دارای دو نویسنده در داخل جمله ارجاع به اثر دارای دو نویسنده در پایان جمله ارجاع به اثر دارای سه تا پنج نویسنده در داخل جمله ارجاع برای بار دوم به بعد ... نام خانوادگی نویسنده اول و همکاران (سال انتشار، شماره صفحه)... . موهر و همکاران (2005، ص 75) معتقدند که یک محیط کلاسی که از نظر دیجیتالی تقویت شده است، بسته های رایانه های دستی را به کار می برد تا امکان خواندن زلزله های شبیه سازی شده را به صورت پویا فرآهم آورد. Wainwright et al. (2007, pp. 23-25) believed also, users and jobs are considered in most of the systems but collaboration is neither controlled nor modeled. ارجاع به اثر دارای سه تا پنج نویسنده در پایان جمله ارجاع برای بار دوم به بعد ... (نام خانوادگی نویسنده اول و همکاران، سال انتشار، شماره صفحه). یک محیط کلاسی که از نظر دیجیتالی تقویت شده است، بسته های رایانه های دستی را به کار می برد تا امکان خواندن زلزله های شبیه سازی شده را به صورت پویا، فرآهم آورد (موهر و همکاران، 2005، ص 75). Also, users and jobs are considered in most of the systems but collaboration is neither controlled nor modeled (Wainwright et al., 2007, p. 23). ارجاع به اثر دارای بیش از پنج نویسنده در داخل جمله ارجاع به اثر دارای بیش از پنج نویسنده در پایان جمله ارجاع به اثری که شماره صفحه ندارد ارجاع به آثاری که مقاله ها یا فصل های آن را نویسندگان مختلف نوشته اند و یک یا چند نفر آن را ویرایش کرده اند ارجاع به اثر دارای بیش از پنج نویسنده که نام بعضی از نویسندگان آنها یکسان است ارجاع به بیش از یک اثر در پایان جمله ارجاع به دو یا چند اثر یک نویسنده در داخل جمله ارجاع به دو یا چند اثر یک نویسنده در پایان جمله ارجاع به آثاری که به نام سازمان ها یا نهاد ها است (در داخل جمله) ارجاع به آثاری که به نام سازمان ها یا نهاد ها است (در پایان جمله) ارجاع به دو یا چند اثر یک نویسنده در یک سال در داخل جمله ارجاع به دو یا چند اثر یک نویسنده در یک سال در پایان جمله ارجاع به آثار بدون نویسنده در داخل جمله ارجاع به آثار بدون نویسنده در پایان جمله ارجاع به آثاری که نام خانوادگی نویسندگان آنها یکسان است ارجاع به اثر زیر چاپ در داخل جمله ارجاع به اثر زیر چاپ در پایان جمله ارجاع به اثر ترجمه شده در داخل جمله روش دیگر نام خانوادگی نویسنده ... (سال انتشار اثر به زبان اصلی، نام خانوادگی مترجم، سال انتشار اثر مترجم، شماره صفحه در اثر ترجمه شده) ... . سورین و تانکارد معتقدند که هیچ مدلی نمی تواند همه کار بکند. حتی اگر می توانست، منظور از یک مدل را که نمایش ساده شده­ای از جهان واقعی است را نفی می کرد. بنابر این بیان، ما مدلی را انتخاب می کنیم که با اهداف ما برای برقرارای ارتباط سازگار باشد (1992، ترجمه دهقان، 1381، ص 90). در صورتی که سال انتشار اثر اصلی ذکر نشده باشد ... نام خانوادگی نویسنده ... (نام خانوادگی مترجم، سال انتشار اثر مترجم، شماره صفحه در اثر ترجمه شده) ... . شرام در مدل دوم توضیح می دهد که فقط آنچه که در حوزه های تجربه فرستنده و گیرنده مشترک است، در عمل به ارتباط درمی آید. زیرا تنها بخشی از علامت است که در فرستنده و گیرنده به طور مشترک وجود دارد (ترجمه دهقان، 1384، ص 3). ارجاع به اثر ترجمه شده در پایان جمله در صورتی که سال انتشار اثر اصلی ذکر نشده باشد ... (نام خانوادگی نویسنده، نام خانوادگی مترجم، سال انتشار اثر مترجم، شماره صفحه در اثر ترجمه شده). کانال یا مجرای ارتباط، رسانه ای است که برای انتقال پیام به کار می رود. مجرای ارتباط، مسیر یا وسیله ای است که پیام با استفاده از آن، بین فرستنده و گیرنده انتقال می یابد (بلیک و هارولدسن، ترجمه اوحدی، 1378، ص 28). ارجاع به اثر ترجمه شده زیر چاپ در داخل جمله ارجاع به اثر ترجمه شده زیر چاپ در پایان جمله نقل قول مستقیم و نقل قول غیر مستقیم نقل قول مستقیم از یک نویسنده کمتر از چهل کلمه نقل قول مستقیم از یک نویسنده بیش از چهل کلمه ارجاع به نقل قول مستقیمی که خود از قول فرد دیگری گفته شده است ارجاع به نقل قول مستقیمی که خود از قول فرد دیگری گفته شده است ارجاع به نقل قول مستقیمی که خود از قول فرد دیگری گفته شده است و این نقل قول ترجمه شده است ارجاع به نقل قول مستقیمی که خود از قول فرد دیگری گفته شده است و این نقل قول ترجمه شده است ارجاع به منابع دسته اول و دسته دوم ارجاع به منابع دسته دوم در داخل جمله ارجاع به منابع دسته دوم در پایان جمله ارجاع به منابع دسته دوم ترجمه شده به زبان فارسی در داخل جمله روش دوم ... نام خانوادگی نویسنده (سال انتشار اثر نویسنده) ... (نام خانوادگی مترجم، سال انتشار اثر مترجم، نام خانوادگی فرد نقل کننده، سال انتشار اثر فرد نقل کننده، شماره صفحه فرد نقل کننده) ... . هالان و کافمن بیان داشته اند که بنابر برآورد های آماری رایج در سطح بین المللی، از مجموع کل هر جامعه، تقریبا 11 درصد آن را افراد استثنایی (غیر سرآمد) تشکیل می دهند (ترجمه ماهر، 1385، به نقل از زارعی زوارکی، سیلمانی ازندریانی و درتاج، 1386، ص 70). ارجاع به منابع دسته دوم ترجمه شده به زبان فارسی در پایان جمله روش دوم ... (نام خانوادگی نویسنده، سال انتشار اثر نویسنده، نام خانودگی مترجم، سال انتشار اثر مترجم، نام خانوادگی فرد نقل کننده، سال انتشار اثر فرد نقل کننده، شماره صفحه فرد نقل کننده). بنابر برآورد های آماری رایج در سطح بین المللی، از مجموع کل هر جامعه، تقریبا 11 درصد آن را افراد استثنایی (غیر سرآمد ) تشکیل می دهند (هالان و کافمن، ترجمه ی ماهر، 1385، به نقل از زارعی زوارکی، سیلمانی ازندریانی و درتاج، 1386، ص 70). ارجاع به منابع الکترونیکی ارجاع دهی در پایان متن کتاب ها کتاب های دارای یک نویسنده کتاب های دارای دو نویسنده یا بیشتر کتاب های دارای عنوان و زیر عنوان دو کتاب یا بیشتر از یک نویسنده در سال های مختلف دو کتاب یا بیشتر از یک نویسنده در یک سال یک سازمان یا نهاد به عنوان نویسنده کتاب های دارای نویسنده و ویرایشگر کتاب های دارای یک یا چند نفر ویرایشگر کتاب هایی که مقاله ها یا فصل های آن را نویسندگان مختلف نوشته اند و یک یا چند نفر آن را ویرایش کرده اند کتاب هایی که نویسنده و انتشارات آنها یکی است کتاب هایی که با نام نهاد ها و سازمان ها منتشر می شود نام نهاد یا سازمان. (سال انتشار). عنوان کتاب. شهر انتشار، ایالت یا کشور: نویسنده. American Psychology Association. (2009). Publication manual of the American Psychology Association (6th ed.). Washington D.C.: Author. کتاب هایی که نویسندگان آنها ناشناخته است ویرایش های بعدی از یک کتاب کتاب های ترجمه شده به زبان های دیگر کتاب های بدون تاریخ انتشار به زبان اصلی نام خانوادگی نویسنده، نام کوچک. (سال انتشار). عنوان کتاب (نام کوچک و نام خانوادگی مترجم). شهر انتشار، ایالت یا کشور: ناشر. (تاریخ انتشار به زبان اصلی ندارد) تیلستون، دی. وی. (1385). رسانه و فناوری: آنچه هر معلم باید بداند (ترجمه احمد شریفیان). تهران: زرباف. (تاریخ انتشار به زبان اصلی ندارد) کتابی که ویرایش دوم به بعد است و ترجمه شده است ارجاع به یک جلد از کتاب دارای چند جلد ارجاع به تمامی جلد های کتاب های دارای چند جلد کتاب های زیر چاپ کتاب های حاوی مجموعه مقالات یک همایش ارجاع به یک مقاله چاپ شده در کتاب مجموعه مقالات همایش Ramani, S., Sirigiri, V., Lohita, N., & Sabharwal, S. (2008). Games as skins for online tests. In M. E. Kinishuk, M. Chang & R. McGreal (Eds.), In Proceedings of the Second EEE International Conference on Digital Game and Intelligent Toy Enhanced Learning (pp. 90-92). Los Alamitos, CA: Applied Digital Imaging. کتاب های حاوی مجموعه خلاصه مقالات یک همایش ارجاع به یک خلاصه مقاله چاپ شده در کتاب مجموعه خلاصه مقالات همایش ارجاع به مقالاتی که در همایش ها ارائه شده است و نسخه کامل آن چاپ نشده است ارجاع به جزوه های درسی چاپ نشده پایان نامه چاپ نشده کارشناسی ارشد رساله چاپ نشده دکتری خلاصه چاپ شده پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری نشریه ها ارجاع به مقالات چاپ شده در نشریه های تخصصی نشریات دارای دوره و شماره نام خانوادگی نویسنده، نام کوچک. (سال انتشار). عنوان مقاله. عنوان نشریه، شماره دوره(شماره نشریه در دوره)، صفحه آغازی مقاله _ صفحه انتهایی مقاله. مرادی، عفت، مختاری نوری، جمیله، خادم الحسینی، محمد، عبادی، عباس، و سالاری، محمد مهدی. (1389). میزان اثربخشی مراقبت های هسته ای پزشکی بر سطوح یادگیری به وسیله نرم افزار چندرسانه ای. پرستاری مراقبت های ویژه، 3(2)، 98-93. Prince, M., & Felder, R. (2007). The many faces of inductive teaching and learning. Journal of College Science Teaching, 36(5), 14–20. ارجاع به مقالات زیر چاپ در نشریات تخصصی مقالات چاپ شده در نشریات غیر تخصصی، مانند هفته نامه ها و ماهنامه ها دارای دوره و شماره نام خانوادگی نویسنده، نام کوچک. (سال و ماه انتشار). عنوان مقاله. عنوان نشریه، شماره دوره(شماره نشریه در دوره)، صفحه آغازی مقاله _ صفحه انتهایی مقاله. توکله، علیرضا. (اسفند ماه 1389). دیدگاه های برنامه درسی و معلم. ماهنامه رشد تکنولوژی آموزشی، 26(6)، 32- 30. Fox, D. (2008, February). Did life begin in ice? Funky properties of frozen water may have made life possible. Discover, 52(2), 58–60. مقالات چاپ شده در نشریه های غیر تخصصی که به صورت هفتگی چاپ می شوند مقالات چاپ شده در نشریه های غیر تخصصی بدون ذکر نام نویسنده مقاله های ترجمه شده مقالات چاپ شده در روزنامه ها مقالات چاپ شده در صفحات غیر متوالی نام خانوادگی نویسنده، نام کوچک. (سال، ماه و روز انتشار). عنوان مقاله. نام روزنامه، اولین صفحه مقاله، دومین صفحه مقاله. فرشیدی، رویا. (12 بهمن 1389). پنج باور غلط در مورد ورزش و کاهش وزن. ایران زندگی، صص 1، 16. مقالات چاپ شده در روزنامه ها بدون ذکر نام نویسنده ارجاع به نمایشات ویدئویی و فیلم ارجاع به موسیقی های ضبط شده ارجاع به موسیقی هایی که آهنگ ساز و ضبط کننده آنها افراد متفاوتی بوده اند ارجاع به برنامه های تلویزیونی ارجاع به نرم افزار ها یا برنامه های رایانه ای ارجاع دهی به منابع الکترونیکی ساختار آدرس های اینترنتی ارجاع به مقالات در نشریه های تخصصی برخط مقالات تخصصی برخطی که نسخه چاپی آنها هم موجود است ارجاع به مقالات در نشریه های غیر تخصصی برخط مقالات غیر تخصصی برخطی که نسخه چاپی آنها هم موجود است ارجاع به مقالاتی که فقط از طریق پایگاه های اینترنتی قابل دستیابی هستند ارجاع به پایان نامه های کارشناسی ارشد برخط ارجاع به رساله های دکتری برخط ارجاع به مطلب درج شده در یک سایت اینترنتی ارجاع به کل یک سایت اینترنتی ارجاع به اسناد بدون نام نویسنده و تاریخ انتشار ارجاع به مقالات در روزنامه های برخط ارجاع به کتاب های الکترونیکی فقط به صورت برخط قابل دستیابی هستند ارجاع به کتاب های الکترونیکی که نسخه چاپی آنها هم موجود است ارجاع به مقالات ارائه شده در یک همایش مجازی ارجاع به یک پست از وبلاگ ارجاع به نمایشات ویدئویی برخط ارجاع به پادکست ها آدرس اینترنتی انجمن روانشناسی آمریکا مراجع

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »

بازدید : 323 | تاریخ : سه شنبه 12 شهریور 1398 زمان : 10:47 | موضوع : پزشکی , | نظرات شما [0]
برچسب ها : مقاله , پایان نامه , پروژه ,

کسب درامد ـ بدون فعالیت فیزیکی

به نام خدا

تا حالا به ذهنت رسیده که با موبایلت پول در بیاری؟

 

یا به جای اینکه تو گروه ها و کانال ها بگردی کسب درامد کنی؟

 

تا حالا خواستی بدون صرف هزینه و فقط با اینترنت و موبایل پول در بیاری؟

 

خب ما اینجاییم که اینو به شما اموزش بدیم

 

بهترین روش کسب درامد از اینترنت

 

کسب درامد فقط با یک موبایل و اینترنت

 

کسب درامد کاملا حلال

 

درامد این کار با تلاشی که میکنید رابطه ی مستقیم داره

 

هرچی بیشتر تلاش کنی بیشتر درامد کسب میکنی

 

اموزش ۰ تا ۱۰۰

 

درامد حتی تا ۱۰ میلیون تومان ماهانه

 

این تخفیف فقط برای ۳ نفر دیگه قابل استفادن هست پس فرصتو از دست نده

 

زندگیتو متحول کن

 

سریع باش تا تخفیف هست

فقط ۳ نفر دیگر

بازدید : 332 | تاریخ : سه شنبه 12 شهریور 1398 زمان : 10:44 | موضوع : کسب و کار , | نظرات شما [0]
برچسب ها : کسب درآمد ,

پاورپوینت اجراي اصل 44 قانون اساسي و خصوصي سازي بانك ها

فرمت فایل: پاورپوینت(powerpoint) _ قابل ویرایش و بخشی از متن پاورپوینت - , Image result for word 

( -- توجه: چيزی که اين فایل را با بقیه فایل ها متمايز کرده است قابل ویرایش بودن و و آماده پرينت و ارائه بودن آن می باشد تا خريدار از خريد خود کاملا راضی باشد. 

 

تعداد اسلاید : 79
اجراي اصل 44 قانون اساسي و خصوصي سازي بانك ها خصوصي سازي كه از اوايل دهه 1980 مطرح شده، هم چنان در ابعاد گسترده اي و در بيش از يك صد كشور دنيا دنبال مي شود. روند خصوصي سازي، شكل، نحوه خصوصي سازي و ميزان موفقيت آن در كشورهاي مختلف متفاوت بوده است و مسائل اجتماعي، سياسي و فرهنگي در پيشبرد خصوصي سازي كاملا موثر بوده اند. مهم ترين علت استقبال از خصوصي سازي در سطح كشورها، مسائل اقتصادي است؛ اما در كنار آن مسائل اجتماعي و سياسي و نهادي نيز حائز اهميت است. تعاريف خصوصي سازي : خصوصي سازي در ساده ترين و عمومي ترين تعريف انتقال دارايي يا ارائه خدمات از بخش دولتي به بخش خصوصي است. ايده اصلي در تفكر خصوصي سازي اين است كه فضاي رقابت و نظام حاكم بر بازار واحدهاي خصوصي را مجبور سازند تا عملكرد كاراتر نسبت به بخش عمومي دولتي داشته باشند. تعاريف خصوصي سازي : رسيدن به اهداف کلان اقتصادي و چشم انداز 20 ساله دستيابي به رشد اقتصادي8 درصد. اصلاح وتوسعه بازار مالي تقليل سهم دولت در اقتصادوکاهش تکيه بانک ها بر دولت افزايش کنترل دخل و خرج افزايش دقت در پرداخت وام واعتبارات کاهش استقراض دولت از پس انداز داخلي وخارجي تسويه بدهي دولت ،افزايش سرمايه وسرمايه گذاري بانکها وافزايش تسهيلات ودر نتيجه رونق اقتصادي ضرورت خصوصي سازي: افزايش توليد ملي افزايش رونق بازار سرمايه كاهش بيكاري و ايجاد اشتغال كاهش نقدينگي سرگردان و مهار تورم افزايش كارايي و سودآوري شركت هاي موجود در دست دولت توزيع عادلانه ثروت در جامعه صرفه جويي در هزينه هاي دولت ناشي از اعطاي يارانه ها دستيابي به منابع مالي بخش خصوصي از طريق فروش شركت هاي دولتي افزايش كارايي اقتصادي در بخش هاي اقتصادي به صورت يكنواخت كاستن از نقش دولت در اقتصاد و اعمال تصدي آن و تمركز بيشتر روي اعمال حاكميت فرآیند پيشنهاد، تصمیم گیري و اجراي برنامه واگذاري شرکت هاي دولتي بر اساس قانون برنامه چهارم توسعه الف) چالش ها برنامه هاي جامع خصوصي سازي جداول مقايسه اي فرآيند خصوصي سازي در كشور هاي مورد مطالعه از نقطه نظر اهداف ، روش ها و اقدامات اجرايي جداول مقايسه اي فرآيند خصوصي سازي در كشور هاي مورد مطالعه از نقطه نظر اهداف ، روش ها و اقدامات اجرايي جداول مقايسه اي فرآيند خصوصي سازي در كشور هاي مورد مطالعه از نقطه نظر اهداف ، روش ها و اقدامات اجرايي جداول مقايسه اي فرآيند خصوصي سازي در كشور هاي مورد مطالعه از نقطه نظر اهداف ، روش ها و اقدامات اجرايي جداول مقايسه اي فرآيند خصوصي سازي در كشور هاي مورد مطالعه از نقطه نظر اهداف ، روش ها و اقدامات اجرايي جداول مقايسه اي فرآيند خصوصي سازي در كشور هاي مورد مطالعه از نقطه نظر اهداف ، روش ها و اقدامات اجرايي جداول مقايسه اي فرآيند خصوصي سازي در كشور هاي مورد مطالعه از نقطه نظر اهداف ، روش ها و اقدامات اجرايي جداول مقايسه اي فرآيند خصوصي سازي در كشور هاي مورد مطالعه از نقطه نظر اهداف ، روش ها و اقدامات اجرايي جداول مقايسه اي فرآيند خصوصي سازي در كشور هاي مورد مطالعه از نقطه نظر اهداف ، روش ها و اقدامات اجرايي تجارب خصوصي سازي در داخل و خارج کشور با نگاه ويژه به بانکها مشکلات احتمالي خصوصي شدن بانک ها بيشترين ميزان خصوصي‌سازي:اروپاوکشورهاي امريکاي لاتين کمترين ميزان خصوصي‌سازي : خاورميانه در کشورهاي اروپاي شرقي اکثر بانک‌ها خصوصي شده‌اند و بانک‌هاي پس‌انداز کوچک به دولت تعلق دارند و تعداد بانک‌هاي تعاوني نيز بسيار زياد مي‌باشد. شناسايي مباحث کليدي در امر خصوصي سازي بانکها شفاف سازي صورتهاي مالي بانکها تجربه کشورها در برخورد با مطالبات معوق در کشورهائي مانند فرانسه ، مکزيک‌ ، پاکستان ، هند و ‌انگليس، بدهي معوق بانکها درزمان واگذاري از طرف دولت و بانک مرکزي جزء بدهي سوخت شده اعلام و صورتهاي مالي بانکها از وجود بدهيهاي معوق پاکسازي شده ومطالبات غيرموثر، از ارزش دارايي هاي بانک خارج گرديده است تجربه ساير کشورها درچگونگي مالکيت دولت در بانکها تجربه ساير کشورها درچگونگي مالکيت دولت در بانکها لهستان: پاکستان سرمايه گذاري خارجي تجربه ساير کشورها در زمينه حمايت از سرمايه گذاري خارجي تجربه ساير کشورها در زمينه حمايت از سرمايه گذاري خارجي مجارستان : يكي از ويژگي هاي خصوصي سازي در مجارستان، سهم چشمگير بانك هاي خارجي در بازار بانكي اين كشور است. در سال 1994 : 15% در سال 1999 : 60% روماني : تصويب قوانين جديدي براي فعاليت‌هاي بانكي تحريم نظام بانكداري جديد منحصر به بازارهاي دولتي توسعه فعاليت بانك‌ها با سرمايه خصوصي و افزايش حضور موسسات مالي خارجي مشکلات بازار سرمايه تجربه ساير کشورها در زمينه بازار سرمايه نحوه برخورد با نيروي انساني تجربه ساير کشورها درچگونگي برخورد با نيروي انساني تجربه ساير کشورها درچگونگي برخورد با نيروي انساني نهادينه کردن فرهنگ خصوصي سازي نتيجه گيري نتيجه گيري

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »

بازدید : 335 | تاریخ : سه شنبه 12 شهریور 1398 زمان : 10:43 | موضوع : علوم انسانی , | نظرات شما [0]
برچسب ها : حقوق , مقاله , پایان نامه ,

پاورپوینت ارگونومی و ورزش

فرمت فایل: پاورپوینت(powerpoint) _ قابل ویرایش و بخشی از متن پاورپوینت - , Image result for word 

( -- توجه: چيزی که اين فایل را با بقیه فایل ها متمايز کرده است قابل ویرایش بودن و و آماده پرينت و ارائه بودن آن می باشد تا خريدار از خريد خود کاملا راضی باشد. 

 

تعداد اسلاید : 49
ارگونومی و ورزش باید گفت که ۳۲ درصد مردم بيش از ۱۰ ساعت را در روز، به صورت نشسته سپري مي ‌‌کنند و نيمي از آنان حتي براي صرف ناهار نيز،ميز خود را ترک نمي‌ کنند و دو سوم مردم زماني که از کار به منزل باز مي ‌گردند، باز هم مي ‌نشينند. نرمش در هنگام استراحت و بين کار سودمند است . ( براي رفع خستگي مي توان از حرکات کششي استفاده نمود ) . براي کاهش خستگي چشم بايد هر چند مدت يک بار به نقطه اي در فواصل دور نگاه کنيد . در هنگام کار با رايانه اگر بدن کشيده باشد و سر بالا نگاه داشته شود و شانه ها آويزان باشد بالا تنه در راحت ترين حالت قرار خواهد گرفت ، چرا که بد نشستن انجام کار را سخت تر کرده و منجر به خستگي ماهيچه ها و ايجاد عوارض مي شود . براي به حداقل رساندن فشار بر روي گردن و کمر ، استفاده از گيره هاي اوراق يا کاغذ گير لازم است . حرکات ورزشی که داخل اتاق کار یا میز کامپیوتر: ۱) در حالت كاملاً صاف بنشينيد. دست ها در كنار بدن قرار بگيرند. به آرامي هر دو شانه را بالا ببريد. ۵ ثانيه مكث كنيد و سپس شانه ها را رها كنيد. اين حركت را ۵ مرتبه تكرار كنيد. ۲) در حالت كاملاً صاف بنشينيد. دست ها در كنار بدن قرار بگيرند. به آرامي هر دو شانه را ۵ مرتبه به جلو بچرخانيد و سپس ۵ مرتبه به عقب بچرخانيد. ۳) در حالت كاملاً صاف بنشينيد: ب- هر دو دست را به صورت كشيده در طرفين خود بگيريد و انگشتان و مچ را باز و بسته كنيد.( (۵ مرتبه) ج- هر دو دست را به صورت كشيده در بالاي سر خود بگيريد و انگشتان و مچ را باز و بسته كنيد.(۵ مرتبه) 7- سر را از حالت كاملاً صاف در راستاي بدن به آرامي به عقب خم كنيد، طوري كه احساس كشيدگي در جلوي گردن كنيد. ۵ ثانيه مكث كنيد و به حالت اول برگرديد. 8) در حالت كاملاً صاف بنشينيد. عضلات شكم را منقبض كنيد (شكم را داخل بكشيد). ۵ ثانيه مكث كنيد. اين حركت را ۵ مرتبه تكرار كنيد. ۹) در حالت كاملاً صاف بنشينيد. پاي راست را از روي زمين بلند كنيد و مستقيم در راستاي ران نگه داريد. ۵ ثانيه مكث كنيد (۵ مرتبه). حركت را با پاي چپ تكرار كنيد. ۱۰) بايستيد و دست ها را در گودي كمر بگذاريد. به آرامي و فقط ۱۰ درجه به عقب خم شويد و قفسه سينه را باز كنيد. ۵ ثانيه مكث كنيد و به حالت اول برگرديد. (۵ مرتبه) سپس ۳ تا ۵ نفس عميق بكشيد و به كار خود ادامه دهيد. در صورتی که مراحل بالا را رعایت نکردید و دچار درد شدید بهترین راه استراحت، ماساژ ملايم نواحي درگير، ريلكس كردن عضلات و آرامش است. ورزش در محیط کار ورزش دست ورزش جهت پشت و شانه ورزش جهت اپراتوران کامپیوتر هر یکساعت یکبار این ورزشها را انجام دهید و گاه گاهی از جای خود بلند شودید و در طول اتاق قدم بزنید … … راههای پیشگیری از کمردرد در کارهای که به صورت ایستاده انجام می شود راههای پیشگیری از کمر درد در محیط کار راههای پیشگیری از کمر درد در محیط کار سایر راههای پیشگیری از کمر درد راههای پیشگیری از کمر درد در خانه ورزش سر و گردن NECK FLEXION: ACTIVE RANGE MOTION :NECK EXTENSION Active Range of Motion NECK LATERAL FLEXION: ACTIVE RANGE OF MOTION NECK FLEXION: GRAVITY RESISTANCE NECK EXTENSION: GRAVITY RESISTANCE NECK LATERAL FLEXION: GRAVITY RESISTANCE NECK FLEXION: HAND RESISTANCE NECK EXTENSION: HAND RESISTANCE NECK ROTATION: Hand Resistance NECK FLEXION: Hand Assisted NECK EXTENSION: Hand Assisted NECK LATERAL FLEXION: Hand Assisted NECK FLEXION: PILLOW EXERCISE NECK EXTENSION: PILLOW EXERCISE NECK LATERAL FLEXION: PILLOW EXERCISE Ergonomic Resources با تشکر از توجه شما

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »

بازدید : 387 | تاریخ : سه شنبه 12 شهریور 1398 زمان : 10:41 | موضوع : پزشکی , | نظرات شما [0]

پاورپوینت آزمایشگاه رفرانس بهداشت حرفه ای اصفهان بخش عوامل شیمیایی

( -- توجه: چيزی که اين فایل را با بقیه فایل ها متمايز کرده است قابل ویرایش بودن و و آماده پرينت و ارائه بودن آن می باشد تا خريدار از خريد خود کاملا راضی باشد. )

فرمت فایل: پاورپوینت(powerpoint) _ قابل ویرایش و بخشی از متن پاورپوینت - , Image result for word

 

تعداد اسلاید : 45
آزمایشگاه رفرانس بهداشت حرفه ای اصفهان بخش عوامل شیمیایی بخش های مختلف آزمایشگاه عوامل شیمیایی بخش تجهیزات قرائت مستقیم بخش نمونه برداری از آلایندههای هوا بخش آماده سازی نمونه ها بخش آنالیز دستگاهی بخش تجهیزات قرائت مستقیم کاغذهای معرف محلول های معرف دتکتورتیوپهای بلند مدت وکوتاه مدت گازیابهای تک منظوره گازیابهای مولتی وارن کاربرد لوله های آشکار ساز: بنزن تولوئن اتانول CO و بسیاری از مواد دیگر..... دتکتور تیوپهای کوتاه مدت لوله های هستند به طول 11 سانتی متر وقطرخارجی 6 میلی متر وقطر داخلی 4 میلی متر که از مواد جاذب جامد وواکنش دهنده پر شده است ودر اثر واکنش با آلاینده شیمیایی تغییر رنگ ایجاد میشود که طول تغییر رنگ برابر میزان آلودگی بر حسب ppm می باشد مشخصات این دتکتور تیوپها درجه بندی بر حسب ppm و تعداد ضربه ای که توسط پمپ باید زده شود (n ) می باشد پمپهای مورد استفاده جهت دتکتور تیوپهای کوتاه مدت پمپ آکاردئونی دستی با حجم 100 سی سی در هر ضربه پمپ پیستونی دستی با حجم 100 سی سی در هرضربه پمپ کوانتیمتر مدل 1 با قابلیت برنامه ریزی اتوماتیک جهت ضربه زدن با حجم 100 سی سی در هر ضربه پمپ کوانتیمتر مدل 1000 با قابلیت برنامه ریزی اتوماتیک جهت ضربه زدن با حجم 100 سی سی در هر ضربه روش اندازه گیری با دتکتور کوتاه مدت ابتدا با وارد کردن سر دتکتوربه داخل روزنه پمپ دو سر دتکتور شکسته میشود سپس با توجه به جهت فلش روی دتکتور دتکتور به پمپ وصل میشود سپس با توجه به تعداد ضربه (n=5 ) ضربه به پمپ زده میشود وهوااز داخل دتکتورعبور داده میشود تا تغییر رنگ ایجاد شود انتهایی ترین نقطه تغییر رنگ قرائت میشود وبر حسب ppm گزارش میشود دتکتور تیوپهای بلند مدت روش محاسبه گازیابها 2- گازیابهای مولتی وارن یا چند منظوره : این گازیابها دارای چندین سنسور هستند که چند نوع گاز را در آن واحد اندازه گیری می کنند بخش نمونه برداری از آلایندهها پمپهای نمونه برداری وسایل نمونه برداری آلودگی هوا فیلتر هلدر ها سیکلونها بابلرها وایمپینجرها بطری های گاز شوی فیلترها انواع فیلترها جاذبهای جامد جاذب های سطحی بخش آماده سازی نمونه ها آماده سازی نمونه ها ادامه آماده سازی نمونه های جاذب مایع وجامد روش های آنالیز نمونه ها روش گراوی متری روش اتمیک ابزوربشن دستگاه اتيميك ابزوربشن روش گاز کروماتوگرافی دستگاه گازكروماتوگرافي روش اسپکتروفوتومتری بخش ساخت محلول های استاندارد دستگاه اسپكتروفتومتر(uu-vis) اسپکتروفتومتری IR اسپکتروفتومتری UV ترازوي حساس با دقت mg 0.01 دستگاه اتميك ابزوربشن شعله ایphilips ( AA) دستگاه اتميك ابزوربشن perkinelmerهمراه با کوره گرافیت وسیستم ویپر ژنراتور ( AAG) دستگاه اسپكترفتومتر UV - VIS اسپکتروفوتومتر vis گازکروماتوگرافی unicam موفق باشيد

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »

 

 

بازدید : 355 | تاریخ : سه شنبه 12 شهریور 1398 زمان : 10:35 | موضوع : پزشکی , | نظرات شما [0]

تعيين تغييرات حساسيت کانتراست با افزايش سن

تعداد صفحات : 63

فونت : 16

آماده چاپ

چکیده :

هدف : تعيين تغييرات حساسيت کانتراست با افزايش سن .روش کار : از ميان 110 مراجعه کننده به کلينيک بينايي سنجي پس از توضيح کامل پروژه و گرفتن رضايت اطلاعات شامل : سن ، جنس گرفته شده و در پرسشنامه مربوطه ثبت گرديد .در مرحله بعد معاينات گرفتن ديد بدون عينک ، رفرکشن توسط رتينوسکوپ استاتيک ، بررسي ديد با اصلاح انجام شده و از ميان بيماراني که با اصلاح ، ديد کامل داشته اند تست حساسيت کانتراست پلي رابسون ابتدا تک چشمي و سپس دوچشمي در شرايط نوريگرفته شد و نتايج بررسي شد.

 

 

بازدید : 355 | تاریخ : سه شنبه 12 شهریور 1398 زمان : 10:32 | موضوع : پزشکی , | نظرات شما [0]
برچسب ها : پزشکی , مقاله , پایان نامه ,

حل مسائل کامل مقدمه ای بر ترمودینامیک مهندسی شیمی اسمیت، ون نس و ابوت به صورت PDF و به زبان انگلیسی در 724 صفحه

حل مسائل کامل مقدمه ای بر ترمودینامیک مهندسی شیمی اسمیت، ون نس و ابوت به صورت PDF و به زبان انگلیسی در 724 صفحه

ترمودینامیک (به فرانسوی: Thermodynamique، ترمودینامیک) (به انگلیسی: Thermodynamics، ترموداینامیکس) یا دماپویایی شاخه‌ای از علوم طبیعی است که به بحث راجع به گرما و نسبت آن با انرژی و کار می‌پردازد. ترمودینامیک متغیرهای ماکروسکوپیک (همانند دما، انرژی داخلی، آنتروپی و فشار) را برای توصیف حالت مواد تعریف و چگونگی ارتباط آن‌ها و قوانین حاکم بر آن‌ها را بیان می‌نماید. ترمودینامیک رفتار میانگینی از تعداد زیادی از ذرات میکروسکوپیک را بیان می‌کند. قوانین حاکم بر ترمودینامیک را از طریق مکانیک آماری نیز می‌توان بدست آورد.

ترمودینامیک موضوع بخش گسترده‌ای از علم و مهندسی است - همانند: موتور، گذار فاز، واکنش‌های شیمیایی، پدیده‌های انتقال و حتی سیاه چاله‌ها-. محاسبات ترمودینامیکی برای زمینه‌های فیزیک، شیمی، مهندسی نفت، مهندسی شیمی، مهندسی هوافضا، مهندسی مکانیک، زیست‌شناسی یاخته، مهندسی پزشکی، دانش مواد و حتی اقتصادلازم است.

عمده بحث‌های تجربی ترمودینامیک در چهار قانون بنیادی آن بیان گردیده‌اند: قانون صفرم، اول، دوم و سوم ترمودینامیک. قانون اول وجود خاصیتی از سیستم ترمودینامیکی به نامانرژی داخلی را بیان می‌کند. این انرژی از انرژی جنبشی که ناشی از حرکت کلی سیستم و نیز از انرژی پتانسیل که سیستم نسبت به محیط پیرامونش دارد، متمایز است. قانون اول همچنین دو شیوهٔ انتقال انرژی یک سیستم بسته را بیان می‌کند: انجام کار یا انتقال حرارت. قانون دوم به دو خاصیت سیستم، دما و آنتروپی، مربوط است. آنتروپی محدودیت‌ها - ناشی از برگشت‌ناپذیری سیستم - بر میزان کار ترمودینامیکی قابل تحویل به یک سیستم بیرونی طی یک فرایند ترمودینامیکی را بیان می‌کند. دما، خاصیتی که باقانون صفرم ترمودینامیک تا حدودی تبیین می‌گردد، نشان‌دهندهٔ جهت انتقال انرژی حرارتی (گرما) بین دو سیستم در نزدیکی یکدیگر است. این خاصیت همچنین به صورت کیفی با واژه‌های داغ یا سرد بیان می‌گردد.

حل مسائل کامل مقدمه ای بر ترمودینامیک مهندسی شیمی اسمیت، ون نس و ابوت به صورت PDF و به زبان انگلیسی در 724 صفحه

بازدید : 532 | تاریخ : سه شنبه 07 خرداد 1398 زمان : 14:19 | موضوع : فنی و مهندسی , | نظرات شما [0] ادامه مطلب

صفحات سایت

تعداد صفحات : 53