loading...

به روز ترین مرجع فایل های فروشگاهی

مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و مدیریت سود 76 صفحه بصورت فایل ورد همراه با منابع کامل 2-1) مقدمه............................................................................

مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و مدیریت سود

siavash بازدید : 222 شنبه 14 ارديبهشت 1398 نظرات (0)
مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و مدیریت سود

مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و مدیریت سود

76 صفحه

بصورت فایل ورد

همراه با منابع کامل

2-1) مقدمه........................................................................................................................................................

16

بخش اول

16

2-2) سرمایه فکری .... .....................................................................................................................................

19

2-2-1) مبانی نظری و سیر تاریخی سرمایه فکری ..........................................................................................

23

2-2-2) تعریف سرمایه فکری ...........................................................................................................................

2-2-3) انواع طبقه بندی اجزای سرمایه فکری..................................................................................................

26

26

2-2-4) مشترکات نظریات ................................................................................................................................

2-2-4-1) سرمایه انسانی .................................................................................................................................

2-2-4-2) سرمایه ساختاری (سازمانی) ..........................................................................................................

2-2-4-3) سرمایه ارتباطی ( مشتری)...............................................................................................................

40

41

42

42

2-2-5) سنجش سرمایه فکری...........................................................................................................................

2-2-5-1) دلایل سنجش سرمایه فکری............................................................................................................

2-2-5-2) اهداف اندازه گیری سرمایه فکری...................................................................................................

2-2-5-3) منافع و مزایای اندازه‌گیری سرمايه فكري ........................................................................................

42

42

45

45

2-2-6) مدل­ها و روش­های اندازه گیری سرمایه فکری .................................................................................

49

2-2-6-1) مدل­های سنجش غیرمالی سرمایه فکری .........................................................................................

49

2-2-6-2) مدل­های سنجش پولی و مالی سرمایه فکری ...................................................................................

52

2-2-7) گزارش‌دهي سرمايه فكري ...................................................................................................................

59

2-2-7-1) مفروضات زیربنایی مدل گزارش‌دهی سرمايه فكري .......................................................................

60

2-2-7-2) محتوای گزارش‌دهی سرمايه فكري .................................................................................................

62

بخش دوم : مدیریت سود...................................................................................................................................

62

2-3) سود مورد انتظار (عادی یا هدف) ..........................................................................................................

62

2-3-1) تعریف و تبیین مديريت سود ...........................................................................................................

62

2-3-2) تاریخچه مديريت سود........................................................................................................................

65

2-3-3) انواع مديريت سود ..............................................................................................................................

67

2-3-4) انگیزه­ های مدیریت در مديريت سود .................................................................................................

68

2-3-5) مديريت سود و رابطه­ ی آن با هزینه – منفعت ...................................................................................

70

2-3-6) جایگاه مديريت سود ...........................................................................................................................

71

2-3-7) فرضیه مديريت سود و فرضیه بازار.....................................................................................................

72

2-3-8) روش‌های مديريت سود ......................................................................................................................

73

2-3-9) ابزارهای مديريت سود ..........................................................................................................................

74

2-3-10) خصوصیات روشهای مديريت سود ..................................................................................................

77

2-3-11) عوامل موثر بر مديريت سود ............................................................................................................

80

2-3-12) رویکردهای مختلف مطالعه مديريت سود ........................................................................................

82

بخش سوم: پیشینه تحقیق.................................................................................................................................

83

2-4-1) تحقیقات خارجی................................................................................................................................

83

2-4-2) تحقیقات داخلی..................................................................................................................................

88

 



جهت کپی مطلب از ctrl+A استفاده نمایید نماید



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 528
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 316
  • باردید دیروز : 374
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 690
  • بازدید ماه : 3,260
  • بازدید سال : 24,673
  • بازدید کلی : 219,935