به روز ترین مرجع فایل های فروشگاهی

امروز پنجشنبه 06 مهر 1402
1 نفر آنلاين
جستجو
موضوعات
    علوم انسانی
    فنی و مهندسی
    نمونه سوالات
    علوم پایه
    پزشکی
    کسب و کار
    فیزیک
    سرگرمی
    آشپزی
    غیره
    تاریخ و باستان شناسی
    کامپیوتر
عضویت / ورود

    عضو شويد


    فراموشی رمز عبور؟

    عضویت سریع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
آرشیو
آمار و اطلاعات
    بازديد امروز : 240
    ورودي امروز گوگل : 0
    افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا : 2
    اي پي : 3.214.184.223
    مرورگر :
    سيستم عامل :
    امروز : پنجشنبه 06 مهر 1402
کدهای اختصاصی

تبلیغات

مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و مدیریت سود

مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و مدیریت سود

مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و مدیریت سود

76 صفحه

بصورت فایل ورد

همراه با منابع کامل

2-1) مقدمه........................................................................................................................................................

16

بخش اول

16

2-2) سرمایه فکری .... .....................................................................................................................................

19

2-2-1) مبانی نظری و سیر تاریخی سرمایه فکری ..........................................................................................

23

2-2-2) تعریف سرمایه فکری ...........................................................................................................................

2-2-3) انواع طبقه بندی اجزای سرمایه فکری..................................................................................................

26

26

2-2-4) مشترکات نظریات ................................................................................................................................

2-2-4-1) سرمایه انسانی .................................................................................................................................

2-2-4-2) سرمایه ساختاری (سازمانی) ..........................................................................................................

2-2-4-3) سرمایه ارتباطی ( مشتری)...............................................................................................................

40

41

42

42

2-2-5) سنجش سرمایه فکری...........................................................................................................................

2-2-5-1) دلایل سنجش سرمایه فکری............................................................................................................

2-2-5-2) اهداف اندازه گیری سرمایه فکری...................................................................................................

2-2-5-3) منافع و مزایای اندازه‌گیری سرمايه فكري ........................................................................................

42

42

45

45

2-2-6) مدل­ها و روش­های اندازه گیری سرمایه فکری .................................................................................

49

2-2-6-1) مدل­های سنجش غیرمالی سرمایه فکری .........................................................................................

49

2-2-6-2) مدل­های سنجش پولی و مالی سرمایه فکری ...................................................................................

52

2-2-7) گزارش‌دهي سرمايه فكري ...................................................................................................................

59

2-2-7-1) مفروضات زیربنایی مدل گزارش‌دهی سرمايه فكري .......................................................................

60

2-2-7-2) محتوای گزارش‌دهی سرمايه فكري .................................................................................................

62

بخش دوم : مدیریت سود...................................................................................................................................

62

2-3) سود مورد انتظار (عادی یا هدف) ..........................................................................................................

62

2-3-1) تعریف و تبیین مديريت سود ...........................................................................................................

62

2-3-2) تاریخچه مديريت سود........................................................................................................................

65

2-3-3) انواع مديريت سود ..............................................................................................................................

67

2-3-4) انگیزه­ های مدیریت در مديريت سود .................................................................................................

68

2-3-5) مديريت سود و رابطه­ ی آن با هزینه – منفعت ...................................................................................

70

2-3-6) جایگاه مديريت سود ...........................................................................................................................

71

2-3-7) فرضیه مديريت سود و فرضیه بازار.....................................................................................................

72

2-3-8) روش‌های مديريت سود ......................................................................................................................

73

2-3-9) ابزارهای مديريت سود ..........................................................................................................................

74

2-3-10) خصوصیات روشهای مديريت سود ..................................................................................................

77

2-3-11) عوامل موثر بر مديريت سود ............................................................................................................

80

2-3-12) رویکردهای مختلف مطالعه مديريت سود ........................................................................................

82

بخش سوم: پیشینه تحقیق.................................................................................................................................

83

2-4-1) تحقیقات خارجی................................................................................................................................

83

2-4-2) تحقیقات داخلی..................................................................................................................................

88

 



جهت کپی مطلب از ctrl+A استفاده نمایید نماید



بازدید : 291 | تاریخ : شنبه 14 اردیبهشت 1398 زمان : 9:37 | موضوع : علوم انسانی , | نظرات شما [0]
برچسب ها : پروژه , پایان نامه , دانلود ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش